Friday 9 December 2011

Mujahid dan Mujahidah UMNO Bergelumang Tahi

Belum habis cerita pasal fidlot dan kehangatan tahi lembu Shahrizat, para Mujahid dan Mujahidah UMNO bermain tahi replika pula. Cukup memalukan bangsa Melayu dan 1Malaysia.
Menghina Guan Eng sedemikian rupa akan membawa implikasi buruk kepada UMNO ..membawa makna secara keseluruhannya menghina seorang pemimpin berbangsa Cina yang dipilih secara demokratik..
KESANNYA:15 kerusi MCA yang ada sekarang akan terlepas dalam PRU13 nanti.
Maknanya BN akan kehilangan 15 kerusi kepada PR..Kalau UMNO pula hilang 10 kerusi parlimen..dan kaki lompat termasuk Brahim dari Pasir Mas kehilangan kerusi,PR akan ke Putrajaya dengan bergaya...Parlimen dikuasai PR2/3.
Kalau MCA dan MIC sudah pupus, UMNO akan bersendirian di Semenanjung..Winnable calon BN di Sabah akan bertukar warna serta merta..percayalah..

UMNO sepatutnya berjuang dengan kris terhunus, bukan dengan hidangan tahi.Cukup jijik perjuangan UMNO sekarang. Naina merican sudah bermain dengan tahi...Najib dan Muhyidin terpalit juga..orang melayu dalam UMNO kerana tidak mahu terpalit akan bertempiaran meninggalkan UMNO.

Wasatiyah sudah jadi Wahid Satay. Amat lawak sekali. Lagu patriotik 'anak kecil bermain api' sudah ditukar kepad 'UMNO uzur bermain tahi'..

No comments:

Post a Comment