Sunday 2 August 2009

HADI,NUAR ALAT ZIONIS

Demonstrasi.

Hari ini banyak blog kupas tentang Demonstrasi Anti ISA.

Dalam banyak-banyak gambar tak nampak seekor pun dari bangsa lain kecuali Melayu. Baru aku tahu rupa-rupanya Pas. KeAdilan SUDAH SAMPAI KEMUNCAK KEBODOHAN DAN KEBEBALAN. Lebih tepat lagi Hj Hadi, Nuar Braim menjadi kuda tonggengan Lim Kit Siang dan Yahudi. Yang ketawa berdekah-dekah ialah sifu mereka dari Singapura iaitu Uncle Lee Kuan. Uncle Lee mempunyai para penasihat 'think tank' daripada Israel.

Rupa-rupanya tak sia-sia lawatan Uncle Lee ke 1Malaysia baru-baru ni.

Melayu yang berkopiah dari merata tempat yang datang macam binatang tanpa akal ni agaknya dari keturunan Melayu yang kaya raya. Harta tak habis nak makan ke agaknya. Tetapi kalau ditenguk rupa-paras para demonstrasi tu macam orang tak cukup makan je.. Kalau gitu mungkin mereka ni 'Mat Tiga Suku'.

Tak terpikir ke mereka ni kenapa bangsa lain tak ikut serta. Kalau tak terpikir mari nak tolong pikirkan.
  1. Bangsa lain hanya acah sahaja sebab mereka tahu Melayu banyak yang 'sakit mental'
  2. Mereka tak akan buang masa sia-sia berdemonstrasi macam beruk dan kera terlepas.
  3. Daripada dok buang masa baik mereka berniaga. Ada untungnya.
  4. Mereka tak ambil kisah sangat ISA ni ada atau tidak ada. Mereka tidak risau pada ISA sebab mereka tak terlintas langsung dalam pemikiran mereka bahawa satu hari nanti mereka akan ditangkap ISA. Sebab mereka berniaga cekik dan makan darah melayu secara halal dari segi undang-undang negara. Maka mereka biarkan luncai-luncai itu menari-nari macam 'kera kena belacan'.
  5. Si Along, penyamun, perompak dan berbagai jenis samseng pun ikut serta kerana dalam berdemo boleh ambil kesempatan, sambil-sambil berdemo kalau ada kesempatan 'panjang-panjagkan tangan' sambil mencari rezeki.
  6. Makin ramai Melayu yang berdemo membaling botol,batu,kayu dan sebagainya kepada pengawal keselamatan yang sama bangsa, semakin kuatlah sorak-sorai bangsa lain.
  7. Bagi DAP kalau ISA dimansuhkan mereka rasa lebih mempercepatkan proses mereka mengambil alih kerajaan kerana tanpa ISA Melayu akan berdemonstrasi berterus-terusan keseluruh negara sehingga kerajaan yang dipilih rakyat tumbang. Kalau dah DAP dapat memerintah PAS dan KeAdilan hanya jadi pengemis macam Melayu di Singapura dan Melayu di Pulau Pinang.
  8. DAP dah 'desperate' untuk merampas pemerintahan negara dari bangsa Melayu melalui demokrasi yang sah. Oleh itu pendekatan mereka ialah menggunakan Melayu untuk menumpaskan Melayu. Apabila Melayu sama Melayu huru hara mereka akan mengambil kesempatan melalui kuasa-kuasa ghaib Yahudi untuk menawan Malaysia.
  9. Nuar Braim, Haji Hadi dan konco-konco tidak hebat. Yang hebat ialah Lim Kit Siang dan DAP yang mampu memperalatkan mereka sehingga 'hilang akal'.
  10. Perkara yang mengaibkan orang Islam ialah apabila Ulamak dan pemimpin Melayu telah di 'hilangkan akal, oleh musuh Islam.
Orang Melayu macam ni Allahyarham P.Ramlee pernah berkata."Kecil-kecil tak nak mampus, besar menyusahkan orang pula".
PERTAHANKAN ISA SAMPAI KETITISAN DARAH TERAKHIR KALAU NAK SELAMATKAN MELAYU. BIAR PUTIH TULANG, JANGAN PUTIH MATA.






No comments:

Post a Comment